Van DCvF voor SPAR. Van supermarkt naar gemakswinkel. Met deze campagne laten we in 2021 gedurende drie flights zien dat SPAR de winkel is waar je op elk moment van de dag terecht kunt voor iets lekkers. Maar dat je er ook meteen iets makkelijk mee kan nemen voor een later moment. Aan de hand van het copyconstruct Lekker & Makkelijk vullen we dit het hele jaar door in. Lekker voor nu & makkelijk voor straks. Ook in beeld vertalen we dit door heerlijk verleidelijke foodshots te combineren met praktische communicatie. Lekker genieten & makkelijk meenemen. En ook de uitstekende service van SPAR mag natuurlijk niet ontbreken. Lekker vers gesmeerd & makkelijk bezorgd.
In drie flights hebben we gefocust op verschillende eetmomenten. We trapten het jaar af met een campagne voor de lunch, zowel de zakenlunch als die van jezelf. Daarna voerden we campagne voor de lekkerste borrels om af te sluiten met een algemene flight. Dit deden volledig 360. Op tv, social, straat, de winkelvloer en online. Eigen fotografie in samenwerking met Videohelden en ondersteund door Zoekhelden.
Dit project is onderdeel geweest van mijn werkzaamheden bij activatiebureau De Combinatie van Factoren. Als creative copywriter heb ik van concept tot uitwerking gewerkt aan deze campagne. Van het opzetten van copyconstruct tot het doorvertalen naar campagnebeelden, abri’s, social posts, het begeleiden van de shoot en zelfs het maken van de casefilm.