
Ik ben Thomas, Concept Creative & Copywriter. Ik bedenk ideeën en zet woordjes in de goede volgorde. Op dit moment doe ik dat bij De Combinatie van Factoren. Maar misschien binnenkort wel voor jou. Ik hoop ooit nog één van mijn favoriete woorden (wondvocht, verfomfaaid en muilpeer) te mogen verwerken in bijvoorbeeld een concept, landingspagina of edm. Is nog niet gelukt.
Volgens mijn diploma heb ik een Bachelor of Science in Communication & Multimedia Design. Met een minor in International Advertising. Het wil vooral zeggen dat ik net te breed ben opgeleid tot een all-round creatief. “Maar wat kun je dan worden?” Nou, Creative Copywriter bij DCVF in Amsterdam, bijvoorbeeld. Daar houd ik me dus bezig met concepten en teksten schrijven voor allerlei toffe merken. Voor onder andere IKEA, T-Mobile, M&M’S, SPAR en Graze.

Ik ben gek op verre reizen maken, Batman, videogames, bubbeltjesplastic, kabelgootjes, clean desk policies, plastic folietjes van nieuwe apparaten afhalen, vingers knakken, drop en het moment dat de afzuigkap stopt.

Ik heb een hekel aan natte sokken, geurkaarsen, ijs in een hoorntje, zoute sticks, roken, winter, vieze sneakers en het opvouwen van hoeslakens.